середа, 8 квітня 2020 р.

Методичні рекомендації на період карантину


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо викладання в Тернопільської області
навчальних предметів «Трудове навчання» та «Технології»
на період карантину

Відповідно до вимог державних документів і нормативно-правових актів, а саме: розпорядження Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2020 року № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р.  211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», наказу МОН від 16 березня 2020 р.  406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19», листа МОН № 1/9-173 від 23 березня 2020 року «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину», листа МОН № 1/9-178 від 27 березня 2020 року «Щодо завершення 2019/20 навчального року», листа МОН № 1/9-182 від 31 березня 2020 року «Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти», учителям трудового навчання та технологій рекомендуємо:
1.                Враховуючи матеріально-технічне забезпечення (закладу освіти, учителя, учнів) і специфіку викладання трудового навчання та технологій індивідуально спланувати виконання програм навчальних предметів «Трудове навчання» (5–9 класи) та «Технології» (1011 класи).
2.                Організувати дистанційне навчання учнів відповідно до календарно-тематичного планування предметів на II семестр 2019–2020 навчального року.
3.                За потреби – ущільнити кількість годин на опанування проектів.
4.                Пропонувати учням для виготовлення в домашніх умовах лише такі об’єкти проектної діяльності та технології, для виконання яких не потрібно складного устаткування та особливих вимог щодо безпеки праці.
5.                За потреби – зменшити кількість часу на виконання практичної складової проекту (шляхом спрощення виробу чи зменшення кількості технологій на його виготовлення), а збільшити на вивчення теоретичного матеріалу з проектно-технологічної діяльності чи графічної грамоти.
6.                По можливості, консультації стосовно особливостей виконання всіх етапів проектно-технологічної діяльності у кожному з класів, організовувати та проводити з використанням Інтернет-ресурсів, що дозволить забезпечити індивідуалізацію і диференціацію навчання.
7.                Запропонувати учням для виконання 2 проекти з розділу «Технології побутової діяльності та самообслуговування» в 5–8 класах та 1 проект у 9 класі (якщо їх ще не було опрацьовано здобувачами освіти). На виконання кожного проекту відводиться 1–2 год.
8.                Використовувати для дистанційного навчання різні освітні веб-ресурси й онлайн-платформи, віртуальні класні кімнати, мультимедійні матеріали, навчальні відеофільми, відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо; інтерактивні вправи, «віртуальні дошки» та ін.

Корисні посилання для дистанційного навчання
Електронні версії підручників:
1.1.        Офіційний сайт ІМЗО - Режим доступу: https://imzo.gov.ua/pidruchniki/elektronni-versiyi-pidruchnikiv/ - Назва з екрану.
1.2.        Віртуальний кабінет відділу трудового навчання КНЗ КОР «КОІПОПК» - Режим доступу: https://sites.google.com/site/nmktrud/navcalno-metodicne-zabezpecenna/pidrucniki?authuser=0 - Назва з екрану.

Відеоматеріали:
2.1. Платформи для дистанційного навчання під час карантину, репетиторства, курсів тощо - Режим доступу:  
2.2. Інструментарій формувального оцінювання вчителя НУШ - Режим доступу:  https://www.youtube.com/watch?v=7Fq-F5Faxf8&t=704s - Назва з екрану.

Методичні та дидактичні матеріали для вчителів трудового навчання (технологій):
3.1. Трудове навчання в українській школі - Режим доступу:  https://www.facebook.com/groups/1775468302718754/?ref=bookmarks - Назва з екрану.
3.2. Освітній проект «На урок» - Режим доступу: https://naurok.com.ua/ - Назва з екрану.
3.3. Трудове навчання. Банк ідей для творчих проектів. 5-11 класи - Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/18409/ - Назва з екрану.

3.4. Територія творчості: Банк ідей та пропозицій для творчих проектів - Режим доступу: http://planetasdanilina.blogspot.com/p/blog-page_70.html - Назва з екрану.

3.5. Скарбничка виробів для проектів з трудового навчання Режим доступу: https://naurok.com.ua/skarbnichka-virobiv-dlya-proektiv-z-trudovogo-navchannya-46804.html - Назва з екрану.

3.6. http://trudove-2020.blogspot.com/


Автори: Гайда В.Я., Колодійчук О.Я.

Немає коментарів:

Дописати коментар